A munkánk és az üzleti világ ugyanúgy emberi kapcsolatok sokasága mint az élet többi területe. Legyen szó munkatársakról vagy ügyfelekről, a napi feladatok során másik emberrel kerülünk kapcsolatba.
Az etikett és az illem tökéletes ismeretével a helyes viselkedésünk tudatosan és tudat alatt is pozitívan hat a másik félre. És ez sikeresebb együttműködéshez vagy sikeresebb tárgyalást eredményez.
Cégek számára összeállított tréning-csomagunk segítségével nem csak az etikett és az illem alapjaival ismertetjük meg a résztvevőket, hanem az csapatmunka és az ügyfélkapcsolat terén is nagy segítséget adunk.
Etikett és viselkedés tanfolyam munkahelyi közösségeknek
Munkatársak és alkalmazottak számára olyan tréning anyagot állítottunk össze, amely az alapok mellett kimondottan a munkahelyi szituációkra épül.
Nem a régies etikettet hozzuk újra elő, hanem a modern világ szabályait és szokásait ismertetjük meg. Az elmélet mellett több helyzetgyakorlat segítségével adunk ténylegesen használható tudást.
A munkahelyi szituációkon túl, szükség esetén, kitérünk speciális esetekre is. Például az üzleti partnerekkel való vacsora szabályaira vagy a más kultúrából érkező külföldi ügyfelekkel kapcsolatos szabályokra.
Miért jó egy ilyen tréning, milyen változásokat hoz?
Kellemesebb munkahelyi légkör
Jobb csapatmunka
Nagyobb termelékenység
Sikeresebb üzletkötés
Elégedettebb ügyfelek
Tréning-csomagként összeállítható téma blokkok
A téma blokkok 90 percesek és önmagukban vagy együtt is választhatók. A tréning-csomagot az ön igényei szerint állítjuk össze a választott témákkal és a képzésre szánt idővel összhangban.
A képzések lehetnek irodai egynapos vagy több napra elosztott tréningek, de többen választják a csapatépítő programba ágyazott tréning lehetőségét is.
További információk a céges tréning csomagokkal kapcsolatban és megrendelés:
dr. Kibédi Varga Katalin
+36 30 335-2403
[email protected]
Témák és blokkok
1. blokk
Etikett a modern világban
• Miért fontos az illemszabályok ismerete?
• Alapfogalmak
• Köszönés, kézfogás
• Bemutatkozás
• Bemutatás
• Rangsorolás
• Első benyomás
• Hogyan üljünk, álljunk?
2. blokk
• Étkezési kultúra
3. blokk
• Nyilvánosság
• Öltözködés
• Szereplés rendezvényeken mint házigazda illetve mint vendég
• Ajándékozás, virág
• Étteremben, színház, koncert
• Pontosság
• Elkerülhetetlen kellemetlenségek
• Idegen kultúrák
4. blokk
• Kommunikáció
• Netetikett
• Telefonálás szabályai
• A hatékony beszéd
5. blokk
• Üzleti ebéd etikett
• Tárgyalás étkezés közben
• Köszöntők üzleti ebéd alatt
• Étkezés az irodában
• Állásinterjú
• Céges események etikettje
• Üzleti partnerek meghívása az otthonunkba
• Külföldi partnerek (Afrika, Ázsia, Közel-kelet, Latin-Amerika, Észak-Amerika)